פינוי תכולת דירה

מערכת שורש  ז תשרי, תשעו  9/20/2015

פינוי תכולת דירה נעשית על ידי חברה מיוחדת שיש לה נסיון בתחום. אנשי הצוות של החברה יודעים איך להתיחס אל הציוד הכולל, מה להשליך ומה לשמור.
.......................

פינוי תכולת דירה

ביצוע פינוי תכולת דירה
במהלך העבודה של פינוי תכולת דירה מגיעים אנשי החברה אל הבית או החדר ומתחילים למיין את כל החפצים. לפעמים יש במקום מצבור של חפצים ישנים שאין בהם צורך וצריך פשוט להשליכם. הם דואגים לסלק מן המקום את כל מה שלא ראוי לשימוש, סחורה ישנה, שבורה או מלוכלכת, מסולקת מן המקום במהירות.

הציוד הטוב שלא מתאים לאשפה נארז בצורה מסודרת. ממיינים את החפצים בהתאם לתפקידם ומניחים כל דבר בארגז אחר. כלי אוכל בנפרד, מגבות ומצעים במקום אחר, ספרי קריאה ועיתונים בארגז שלישי וכן הלאה.

יתרונות של פינוי תכולת דירה
כדאי מאד להעזר בשירות של פינוי תכולת דירה ולמי שמתלבט נסביר גם את הסיבה:

  • חסכון בזמן – אם מנסים לבצע את הפינוי לבד, עלולים לעבוד משך שעות רבות וללא הצלחה. חברה מנוסה עושה את הפינוי הרבה יותר ביעילות ובמהירות ועם תוצאה הרבה יותר טובה, כי יש להם את הכלים ואת הציוד להצליח בפינוי באופן הכי פרקטי וקל.
  • חסכון בכסף – הרבה פעמים יש צורך לפנות דירה במועד מסוים, כי אם לא, נאלצים לשלם דמי שכירות. חברה שתבצע פינוי תכולת דירה תחסוך את העלות הזו היות שהפינוי יתבצע הרבה יותר מהר ובקלות.
  • השלכת פסולת בצורה בטוחה נעשית רק על ידי חברת פינוי תכולת דירה. הם יודעים ומנוסים בנוגע לפינוי פסולת לאתרים נכונים ויכולים לפנות כל ציוד למקום המתאים.

פינוי תכולת דירה עם נקיון
יש חברות שמאפשרות ללקוחותיהן להנות משירות עוד יותר מורחב. לאחר ביצוע פינוי תכולת דירה וריקון הבית מחפצים, הם מציעים שירות של ניקיון בצורה יסודית: מבריקים את הרצפה מסירים שכבות של אבק ולכלוך שהצטבר במקומות שכוחים, מרעננים את החלונות והתריסים ובמקרה הצורך מנקים אמבטיה ושירותים.

התוצאה המתקבלת היא מקסימה – מבית מאובק מלא חפצים מיותרים, הוא הופך להיות בית נקי וזוהר שמזמין את הבאים.